- wyjaśniać problemy związane z gospodarką odpadami po 1 lipca 2013 r.
- udzielać pomocy w wypełnianiu deklaracji śmieciowych (termin złożenia do 31-05-2013 r.).- odbierać wypełnione deklaracje.
Obecnie do każdego gospodarstwa w Gminie Mielec są dostarczane deklaracje śmieciowe. W przypadku ewentualnego pominięcia lub zagubienia deklaracji można ją pobrać ze strony internetowej www.gmina.mielec.pl lub w postaci formularza w UG, a także u sołtysa w czasie płacenia II raty podatku lub w trakcie spotkania pracowników z mieszkańcami sołectwa.
Opłat za gospodarkę odpadami i składania deklaracji nie unikniemy. Możemy jednak sprawić, że nie będą one problemem w naszej gminie.
Do Państwa dyspozycji będą pracownicy Urzędu, którzy będą oczekiwać na Państwa zapytania, pomagać w wypełnianiu deklaracji i odbierać wypełnione deklaracje. Zapraszam do skorzystania z tej formy pomocy.
W sprawach gospodarowania odpadami można także uzyskać informacje na stronie internetowej www.gmina.mielec.pl oraz w Urzędzie Gminy osobiście lub telefonicznie 17 7730590 lub 17 7745638.
Gospodarka Odpadami w Gminie Mielec
Uchwalona przez parlament nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zmienia dotychczasową „politykę śmieciową" w naszym kraju, przenosząc odpowiedzialność w tym przedmiocie na gminy.
Celem niniejszej informacji jest przybliżenie Państwu zasad jakie będą nas wszystkich obowiązywały od 1 lipca 2013 r. w świetle nowych przepisów, tak abyśmy mogli razem wejść w nowy system, który zapewni właściwą realizację nałożonych na gminę obowiązków.